It´s going to be a dream come true!

Åh jag fattar det inte riktigt, men vi ska verkligen åka till västra USA!! Jag och Susanna (min faster, Rikard är sjuk) åkte till en väninna och hennes kille (Susanne & Anders) och diskuterade lite och kom fram till vilka flyg vi ska ta =D Susanne ska bara ringa ett samtal imorgon ang försäkring och så och sen ska hon boka biljetterna =) wiiiie!! Vi ska boka bilen och hotellet i Las Vegas också. Vi ska börja i Las Vegas och sluta trippen i San Fransisco.
Oh kunde inte vara nöjdare nu!! Kommer nog tjata öronen av folk om det också så ni får ursäkta! Bara fyra månader kvar, men först ska vi njuta av en fin och underbar sommar!!


Till helgen ska jag åka hem till Hagfors, saknar mamma och pappa och Monica.

Imorrn, Tis och Ons blir det kvällsjobb och sen på tors och fre blir det dagpass, sen tre ledig =)

Hur är det med er?

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Wiiiieeeee! Ja du, är så glad för din skull, kommer

att bli toppen........!!

En annan får ju då gå å vara orolig för er egena bilkörning.!!

Banne dej........

Säg till när vi skall ta T............sås, kram

2011-05-30 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0