Lipstick

Är så sugen på en sån här färg till min klänning på examen men vet inte om det passar, och vet inte om jag får tag på nåt sånt läppstift från Body shop, Dermanord eller Viva la diva heller för den delen

tagen från en tjej vid namn Linda (hoppas inte det gjorde nåt =/) Vill bara få fram färgen... vet inte ens om jag passar i det så det är bra med det =)

 

Hm.. annars då. Jo fått mig Mollipect för hostan så vi får se vart den bär hän. Imorgon börjar jag 10.00 och slutar 18.00, gött.

 

Hoppas ni har det bra,

 

/Sandra


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tror absolut att du kan ha den färgen,på klänningen,

sen absolut på läpparna, å mascara som pricken över iiiii.

Friskna till nu.........

2011-01-11 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0