Är hög

på livet!! Åh, känslan börjar verkligen infinna sig nu, JAG TAR EXAMEN OM TVÅ DAGAR!!! Helt f-ing otroligt!! Såg igår när jag gick in för att läsa gamla goda Veckobladet att där fanns en bild på mig, och en grattis hälsning från nära och kära, började nästan gråta... haha så typiskt mig. Är nervös för hur det kan komma att bli på självaste dagen D.... Det är klart att man får gråta en skvätt men jag vill inte!! Blir bara jobbigt, ska försöka tänka på nåt annat, hellre ett skrattanfall haha.

Var och hämtade nyckeln till lokalen igår och lokalen är perfekt, stor och rymlig, dock inte köket, men där ska ju ingen vara.

Ska idag ut och köpa dricka, kaffe och mjölk att ha med. Köpte choklad tofuglass till Carin igår, vilket jag måste testa också, och beställde en sockerfri bakelse till svärfar.

Beställde lite grejer från Yves Rocher nyss, mina ansiktsrengörings grejer börjar ta slut och tänkte testa nåt nytt, och billigare. Köpt från Dermanord förut, kostar en del men håller bra länge, flera flera mån så det blir ju inte så dyrt i längden.


Oh så nervös jag blev nu, och min härlig nervmage, kommer väl att gå ner nåt kilo i alla fall haha If you know what I mean... Intresseklubben antecknar ;)


Ha en fin dag
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

DAGEN kommer att bli jättebra, skratt och tårar!!!!1

Ja då, alla förstår nog vad du menar, men gå då upp de kilona fort tebax.

Må nu så gott, nervös ska man va.......

Ha en härlig examensdag!!!!!!

Kram

2011-01-19 @ 17:59:24
Postat av: Grodan

sv: kan tänka mig det! Känns lite konstigt att jag kunnat stå där med er om livet hade sett annorlunda ut. Men som du säger, om 2 år är det min tur och nu känns det helt rätt!

Grattis igen och stort lycka till :D

2011-01-19 @ 18:49:48
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va roligt =)! Lycka till

2011-01-19 @ 19:06:52
URL: http://emmakanfalk.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åååh va jag önskade att jag var i dina skor!!!!!!

2011-01-20 @ 08:43:01
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0