2011 är här för att stanna, åtminstone för ett år ; )

GOTT NYTT ÅR!!!
Ja ni, då har det gått ytterligare ett år sedan senaste nyåret ; )
Vi spenderade kvällen hos Sus och Daniel där det bjöds på underbart god mat! och trevligt sällskap så klart!
Sov ganska länge för att vara jag idag, runt 11 snåret men vaknade självklart ett x antal gånger in emellanåt.

Har snott en lista av Sandra: Hoppas det inte gjorde nåt!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nä, inte vad jag kommer på...?
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet int eom jag hade nåt nyårslöfte förra året
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja då, Josefin fick söte Albin =) Marie fick lilla Noella =)
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min underbara farmor <3
5. Vilka länder besökte du?
Var ingenstans...
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
ja men jag kanske måste vänta detta året också, ett litet barn vore mysigt =)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Ja, den 5 Oktober firade vi 3 år tillsammans <3 annnars vet jag inte..
8. Vad var din största framgång 2010?

Att jag fortsatte att klara skolan
9. Största misstaget?
?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja lite småsjuk och lite småskador har väl inträffat
11. Bästa köpet?
Systemkameran och julklappen köksassistenten
12. Vad spenderade du mest pengar på?
?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja när jag klarade sista tentan haha
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ingen speciell
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Nej det tror jag inte
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
?
18. Hur tillbringade du julen?
Med Rikard, mamma och svärpäronen
19. Blev du kär i år?
Nej är redan kär i Rikard sen tidigare år =)
20. Har du sagt "Jag älskar dig" till någon?
Ja det säger jag nästan varje dag
21. Favoritprogram på TV?
Vänner, CSI, Desperate, True Blood m.m
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen, ogilla kan man göra
23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst nån höjdare
24. Största musikaliska upptäckten?
?
25. Något du önskade dig och fick?
Systemkamera, köksassistent
26. Något du önskade dig men inte fick?
Pengar
27. Årets bästa film?
Hm minns nästan inte vilka jag sett 2010 och vilka som varit tidigare..
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt tårta
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hm...?
30. Hur skulle du beskriva din musikstil år 2009?
Blandad som vanligt
31. Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna, Oliver och Stina =)
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
?
33. Vem saknade du?
Farmor
34. De bästa nya människorna du träffade?
Alla som jag lärt att känna
35. Största förändringen hos dig själv?
?
36. Hur firar du nyår?
Med Rikard, Sus och Daniel
37. Vad har du planerat för 2011 och vad önskar du dig?
Att ta examen!! börja jobba som ssk, få leva så lyckligt som möjligt.

Pöss


Kommentarer
Postat av: Katarina

Kul lista, och eftersom du är du så känns den ärlig.

Kram och lycka till!!

2011-01-01 @ 18:03:46
Postat av: sandra

Tack ska du ha tjejen och lycka till själv. Ska bli kul att följa alla när man kommer ut och jobbar sen ;)



KRAMAR

2011-01-07 @ 09:54:07
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0