3 år med <3 och bullar med mandelmassa

Idag firar jag och <3 3år tillsammans, tiden går fort! Jag fick en bucket blommor med bl.a rosa rosor i =) Kansk kan visa en bild

= D

Vi ska ut och äta på Fredag, tänkte gå ut idag och äta men vi bestämde oss för att inte göra det...

Idag har jag och Susanne varit till CSK och lämnat CV och Intresseanmälan till olika avdelningar, bl. a onkologen och hematologen. Sen får vi se vad det blir!

Håller på och bakar bullar mitt i allt ; ) Ska ha i mandelmassa. Blev inspirerad av Jenny som bjöd på det igår när det var Kanelbullensdag.


På Lördag ska vi förmodligen på dop i Torsby, om vi får komma =) Sen ska vi till Jennie och hennes lilla familj, passar på medans man är där åt.


Lille Albins dop var så fint också, han var jätte duktig, inga sura miner. Sen sjöng en kompis till mamma Josegin och det var såå fint!! Tänk om en annan kunde sjunga så också...

Hoppas allt är bra med er,

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, dopet var sååååååååå fint!!

Josefin A:s röst var....... ja vad säger man...

Perfekt!!! Är ett bra ord!!

Å du var så fin, som alltid!

2010-10-05 @ 21:50:27
Postat av: Carin

Lyckat till med ansökningarna/intresseanmälan!

2010-10-06 @ 10:45:08
Postat av: sandra

Kan knappt tro att vi ska söka jobb nu!!! Hinner inte med! Det är ju knappt så att man lär sig något mitt i all stress.



Lycka till. KRAMAR

2010-10-11 @ 15:10:31
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0