Tårta

Bakade lite tårta idag, men den blev inte så jätte delikat som jag ville... =( Men helt klar ätlig =)
Vill ni se den får ni gå in på facebook haha...

Ja, imorogn blir man 26 år gammal, alltså närmare 30 än 20. Nån gång ska man väl bli det också.
Susanne var hit en sväng och jag fick blommor i två fina krukor, tack tack =), Sandra kom också och henne fick jag ett jätte fint halsband och rosörhängen, tack, tack och sist men inte minst LINDA kom också, det var huuur länge sen sen sist jag träffade henne. Henne fick jag också en blomma av, tack tack =)


Imorgon bär det av till Hagfors för lite föa hos pappa och Monica och sen lite fika hos mama. Sen ska Pernilla och Marie bli med hem och lite senare kommer Helena. Bjuds på tacos och sen bär det av till Tempel på Eric Hassle. Skoj!

Ha en fin fin helg!!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

GRATTIS!!!!

2010-11-06 @ 09:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0