Utstrirrad

Idag har en massa bebisar bara glott på mig haha. Ungefär -va är det där för typ. Sen fick jag håll i en tre månaders liten tös, gör söt! En del är ju så små =)

Imorgon ska jag börja kl 11 pga av nåt möte och på Torsdag är det ju röd dag och dags för dop i Ekshärad.
Min snälla darling fixade punkan på min cykel igår så jag cyklade till torget imorse, självklart med hjälmen på = Man har ju faktiskt något innan för pannbenet. Speciellt snyggt vet jag dock inte om det är men det är en annan sak...


Ikväll är det mycket på TVn- Ugly Betty, Desperate housewives, Cougar town och ev. New adventures of old Christine. Går repriser på Söndag så jag behöver ju inte se allt ikväll haha

Har nyss gjort ett stordåd- städat under badkaret... Gör mysigt. Stina brukar krypa in under där ibland och det är ju inte så najs.


Hoppas ni haft en fin dag

/sandra

Kommentarer
Postat av: josefin

du behöver inte köpa nått till lellpöjken,

huvudsaken är att du kommer å hälsar på han :-)



nu har ja en ny blogg - igen! men denna ska ja ha har jag tänkt.



kram josefin

2010-05-11 @ 18:26:42
URL: http://albinochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0