Lite stressad

Ja lite stressad känner jag mig allt. På Onsdag ska vi upp och försvara (respondentskap) vår uppsats och på Torsdag ska vi upp och kritisera (opponentskap) någon annans uppsats. Samtidigt ska jag skriva rapport på begreppet bemötande, praktisera och gå på ytterligare fyra andra opponentskap/respondentskap. Men jag är ju inte ensam om detta så jag beklagar mig bara lite....

Idag fick jag ett brev från en tjej i Italien som jobbar som sjuksköterska! Kul att ha något sådant gemensamt. Fasen va jag ska ut och resa sen då, och hälsa på alla mina brevvänner ; )

Pissväder är det ute också...
Det var ett fint dop igår. Thea var kolugn i kyrkan med prästen Hjärpe, som även konfirmerade mig hehe.

Åh, måste passa på att gratta Josefin och Johan som blev föräldrar till en liten Albin igår!! Ska gå och hälsa på den när de har tid och ork.


Ha en fin helg

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

ja det är så härligt, han är så fin, Albin, men tyvärr så kanske ingen av oss får besöka dem där.

Lycka till i skoljobbet!!

2010-05-14 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0