Hmpf

mm... det fanns att lite att lägga till på uppsatsen, sååååå roligt, men vi ska skicka in den igen imorgon.. På Lördag ska det firas med grillning med folk i från "klassen" (tror inte det korrekta ordet är klasskompisar på universitetsnivå, utan kurskompisar ;)).
Sitter och väntar på att några muffins ska bli klara, körde ner en ruta Marabou  Polka, som förövrigt var jätte god! Prövade även Passion-Chilli idag.. som jag trodde, inte god.

Ska gå ut och gå en sväng bara muffinsarna (?) är klara.... Rikard jobbar natt i natt....


På Krsiti himmelsfärdsdag ska vi till Ekshärad på dop för lilla Thea. Har funderat på vad vi ska köpa henne... Ett halsband i silver kanske som hon kan ha när hon blir större?... Sen har jag även funderat på vad jag ska köpa till Josefins bebis när han kommer ut =) Tycker att Anne Gedde tar så mysiga kort och har en massa olika böcker och så...
http://1vuxen2barn.files.wordpress.com/2010/01/anne_geddes_lily.jpg(google)


Nu är muffinsarna klara så nu ska jag bege mig ut

Hoppas ni haft en fin helg

/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0