Fredag är kommen

och jag har redan varit ledig i två dagar =) BVC är stängt idag, likaså igår. Men förresten tror jag att jag redan berättat det so lets move on...

Idag ska jag ut på choklad-kake jakt =) Det har kommit ut en ny variant av Marabou chokladkakan- POLKA! Det ska bli gött att smaka tror jag.
http://4.bp.blogspot.com/_lIwuzDrSJx0/S6EWe8e1WjI/AAAAAAAAHLs/t3qUZsRIhfc/s320/polka.jpg (mediabanken.se)
Den med Passionsfrukt och chilli har jag inte ens vågat pröva haha. Avskyr chilli, inte för att jag tror att det kommer smaka särskilt mycket chilli...

Igår tog jag mig en timmes promenad. Saknar att ha någon att promenera med. Nästan så att jag skulle vilja sätta in en kontaktannons i VF och eftersöka någon att promenera med haha.


Som sagt så får vi kommentarerna från examinatorn idag...måste dock vänta till 13 och åka och hämta dem på skolan... Har sett på facebook att några redan fått tillbaka och är helt klara med själva skrivandet i alla fall. Hoppas det blir så för oss också...=)


Igår kväll tittade vi på en sevär film som heter "Whip it" med bl. a tjejen som spelar "Juno" (Ellen Page), om ni sett den, och Drew Barrymore. Här får ni ett litet smakprov.


Nä, ska väl ta och tvätta mig i fejset och så

Ha en fin Fredag
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nej, den chokladen tror jag inte på. Håller tummarna

för kommentarerna

2010-05-07 @ 23:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0