Footloose

Sitter och lyssnar på Kenny Loggins låt Footloose, fan va bra den =) Blir glad av den.

Idag gjorde jag bara halvdag på BVC då de hade möte fram till 12. Jag sov till 9 åt frukost och gick ut och gick, sedan dröjde det inte länge tills det var dags att gå till torget och åka till Skåre.
Är ledig resten av veckan då de har stängt. Ska dit på Tisdag igen. Vi får tillbaka kommentarer på uppsatsen från examinatorn på Fredag och ev. ändringar och så ska vara inskickat senast 16 på Måndag, och så skulle sköterskan jag går med ha en annan student.

Ska nog bege mig och träna imorgon, får höra med Susanne om hon vill med. Usch, tvätta ska vi göra också...kl 7...

Vi var in på Clas Ohlssons härom dan och då köpte jag filmen Cry-Baby med Johnny Depp. Den var rätt bra, lite "sludi" så där ; )
http://byfallenangel.com/wp-content/uploads/2008/09/cry_baby01.jpg(från google)

Snart kommer Rikard hem, han är också ledig resten av veckan =)
Ha en fortsatt fin dag

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0