Brevvänner

Ja äntligen har jag fått min lista med namn och addresser. Det blev lite fel där i början men nu så...
Några bor i bl. a USA, Tyskland, Cypern och sedan i ett öområde som heter Channel Islands. Har aldrig hört talas om det tidigare så jag slog upp det och det är tre öar  som befinner sig typ mellan Frankrike och England, coolt.
http://www.olemiss.edu/pubs/viewfromventress/wp-content/uploads/2009/09/channel-islands1.gif (google.se)

Idag har vi skickat in uppsatsen så nu är det väl ändå klart med et hoppas jag.

Har nästan nyss ätit en fet veg.burgare från "Timmys" i Norrstrand och det va fan så gött = D


Ha en fin kväll

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

men fy va kul att brevväxla!! Var ju super länge sen och inte alls vanligt nu när internet finns. Men visst e det kul att få brev ??? ;)



Hur var BVC?

KRAMAR från en annan del ;)

2010-05-11 @ 12:54:43
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0