And the winner is...

ja vem då??... visste inte förrän nu imorse vem som vann. Låg i sängen och kollade, och sen kl 4 i natt vaknade jag och tänkte "men vem vann??". Jo visst somnade jag mitt i. Jaja. Det var ju Tyskland som vann och jag gillade den låten. Tyckte Cypern hade en riktigt fin låt!

Igår var jag en sväng till Susanne och hälsade på den lilla kattungen Silla. Hon är jätte söt-så att hjärtat smälter =) Hon var lite blyg i början men när jag varit där ett tag kom hon till mig och skulle försöka sova =)


Förresten-Grattis alla mammor på Mors dag!!! =D

Nu ska jag få i mig lite frukost.

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jo tack du.

Å imorrn kommer kommer ditt hjärta att smälta igen, när du träffar Albin

2010-06-01 @ 21:20:56
Postat av: Sandra

Godmorgon tjejen! Fått sommarlov än?

Tänk att vi bara har en termin kvar!! ;)

KRAM

2010-06-02 @ 08:58:15
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0