Slut på ännu en vecka

tror jag skriver samma rubrik varje Söndag...men det går ju så förbaskat fort!!inte kul.


Skulle nyss ha bakat en chokladfudgetårta men det fattades en ingrediens och jag känner verkligen inte för att gå ut igen så det får vänta till imorgon =)

Tatueringen läker fint verkar det som. Var grymt öm den första och andra dagen. Grymt nöjd som sagt. Nu ser de andra jag har inte så fina ut i jämförelse haha.

Hm...
Rikard sitter och spelar tv-såel och pratar samtidigt med en kompis som han seplar med. Jag håller tummarna att Susanne har tid och lust att komma en sväng sen och spela lite wii med mig ;)


Intressant inlägg jag känner att detta blev, som vanligt med andra ord haha.
Hoppas ni haft en fin helg
/Sandra


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen!

Hur står det till? E ni klara med uppsatsen nu? Vilken kurs är nästa?



KRAMAR

2010-03-23 @ 16:04:39
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh va spännande ämne, skoj! Å kul med lite praktik, visst är det valfri plats som gäller på den valbara kursen?



Vi ska skriva om "sjuksköterskans bemötande av föräldrar till barn med diabetes"... Inte alls kul men vi var tvungna att välja ämne utan att ens tänkt på det :(



KRAM

2010-03-23 @ 16:43:11
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0