Jobb

Igår kväll jobbade jag extra på demensboendet som jag jobbade på i somras. Det blev bara 5 h men det är ju något i alla fall. De frågade om jag kund ejobba idag också men jag och Susanne måste jobba med uppsatsen.

Idag är det Lördag igen då. Ska väl köpa liet snask senare =) Skulle vilja se någon bra film. Det går en del filmer på bio nu som jag skulle vilja se, bl. a I love you Phillip Morris med Jim Carrey och Ewan McGreagor.
http://chasness.files.wordpress.com/2009/07/i_love_you_phillip_morris.jpg

Den är baserad på en verklig händelse.


Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen.
Ha en fin dag
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppa på du, en del slänger sej i den!!

Ang. förra inlägget, så är det en djungel av "sådana", man kan nog aldrig komma rätt.

Kram

2010-03-27 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0