??

Har fått hem ett påminnelsebrev idag från "collectum" som har med hur man vill att ens tjänstepensionspengar ska sparas... jag har tydligen inte valt än vart jag vill att de ska sparas... Nu är det tyvärr så att jag inte är insatt i sådant överhuvudtaget. Jag säger tyvärr för jag önskar att jag vore intresserad av det, men det är jag ju inte.
Har ni nån koll på vart som är bra att spara? Alecta, Länsförsäkringar, Skandia Liv osv. osv. Vet inte vad jag ska välja, någon som kan välja åt mig;)?

Väntar på att Rikard ska komma hem, han ska handla med sig mat från Sibylla. Jag ska äta en veg. rulle med bl.a mos i GÖTT!
http://www.fbk.nu/fbkungdom/sibylla.gif

Snart är det helg igen..inte klokt, och snart är det Måndag igen.

Min tatueringen läker bra, kliar =)


Hoppas ni haft en fin dag
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0