Alice in wonderland

Alice in wonderland ska vi och titta på imorgon, ska bli kul! Tycker lite konstiga filmer är roliga så den här blir nog kanon. Ska ni se den?
http://www.collider.com/wp-content/image-base/Movies/A/Alice_in_Wonderland/alice_in_wonderland_johnny_depp_mad_hatter_image_01.jpg
(bild lånad från google)

Jag ska åka hem till Hagfors under helgen, umgås lite. Ska baka ett nytt recept cupcakes med mamma =)

Idag har jag och Susanne suttit här och jobbat på litteraturstudien som är såå rolig att göra. Vi ska bli klara imorgon, sedan har vi examination den 16 tror jag det var. Ska även lära oss en massa begrepp och så inför seminariet som har med vetenskaplig artiklar att göra. Ni hör ju va intressant det låter hehe.

Nästa Lördag ska vi (jag och Rikard, Susanne och Daniel) och äta på Löfbergslila arenas restaurang och sedan se matchen. Jag är ju inte såå intresserad av hockey men Rikard vill gå och det blir säkerligen trevligt!

http://www.wepab.se/images/Lofbergs_Lila_Arena_060824.jpg
(bild lånad från google)


Nu börjar snart Greys' anatomy och efter det börjar säsong 2 av Truee blodd =)

/sandra

Kommentarer
Postat av: Suss

Åh jag längtar till den 13 mars... hihihihi ;);) Sköj!!

2010-03-03 @ 23:10:40
URL: http://snusan85.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag lovar dej, det är "stämmning" att se en match live.!!!!!!!!!!

Ses

2010-03-04 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0