Midsommarfirande i Ljungskile

Ja snart är det Midsommar, och det bara måste blir fint väder då!! Vi åker till Ljunskile och firar där, alldeles nära vatten =D Mami fyller år imorgon också, och Helena! Vi var till Hagfors på ett väldigt snabbt besök i förrgår. Jag skulle ju jobba natt senare. Jag har gått två nätter nu och det har gått bra, det var visst ovanligt lugnt.. Har två nätter kvar lite längre fram.

Igår var jag och Susanne och tittade på Sex and the city 2 och det var ju gör bra! =) Han som spelar Aidan är förbannat snygg haha.

Va ska ni hitta på på Midsommar?

Nu ska jag äta frukost

/Sandra

GLAD MIDSOMMAR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev Midsommar lyckad? Hoppas det!



Visst var SATC 2 bra!!!!! Älskar Aidan!! ;)



KRAMAR

2010-06-28 @ 14:46:15
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0