Lånat chicklit böcker, lite shopping och hämtat ut filmer

Så roligt man kan ha, haha.
Lånade Livet väntar av Adele Parks och Kärlek@första.träffen av Jane Moore på stadsbiblioteket. Har längtat efter att få läsa nån skönliteratur. Efter det handlade jag lite på H&M för pengarna jag fått av mamma i julklapp. Det blev en lite längre jumper som man t. ex kan ha ihop med tights, som är vit och svartrandig. Sedan en lila trekvartsärmad jumper med lite puffaxlar och en svart kjol. Och sen ett halsband och örhängen på Glitter.
Jag ska ju med Susanne och några av hennes kompisar nästa helg =) Tempel blir det.

Ikväll ska vi och spela bowling på Nöjes, Susanne ska i alla fall med vi vet inte med Daniel än. Sedan imorgon bär det av till Ljungkile till en gammal kompis till Rikard. Först kl 07.00 ska vi tvätta lite också....

Jo, jag hämtade ju ut filmer också från Homeenter. Det blidde Benjamin Buttons otroliga liv, Twilight, P.s I love you, loveactually, Heartbreak girl, Simpson the movie hehe, och Hairspray- den nya varianten. Köpte dem inte för fullpris. De flesta av dem har jag sett men de är så bra och värda att ha hemma. Benjamin Button har vi inte sett men den känns som den ska vara bra! och Heartbreak girl är nog en film för mig haha.

Hoppas ni alla får en toppenhelg
/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0