I bakartagen

om det nu finns nåt som heter så.. I alla fall, igår blidde det scones och kladdkaka och idag bananbröd. Mumma kardimumma. Sconesen kanske inte blev de bästa men...


Snart är det dags för tenta igen. Verkar som jag klarade den senaste. De skulle skicka mail om resultatet men istället har kursen kommit upp som godkänd så jag antar att det betyder att jag är godkänd. Vi var ju en del i klassen som fastnade på den tentan. Sedan bytte de examinator och delade upp den i två och då gick det finnemang.

Susanne kom hit och läste lite med mig i morse, och så spelade vi lite super mario på Wii så klart =) sedan blev jag med henne ut och då köpte hon ett Wii hehe.

Det ska bli riktigt kul att börja termin 5. Tänk vad fort det har gått! Hoppas vi kommer att tycka att det är kul att skriva C-uppsatsen.

Pappa ringde förut, det var trevligt =)

Nu kom Rikard =)
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj va vi är duktiga! SKÖNT att vara av med sjukdomslära 3 nu ju! ;)

Hoppas uppsatsen går finemang, vad ska du skriva om?

KRAM

2010-01-18 @ 18:42:08
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Man saknar ju Karlstad nu, eftersom man lärt sig att hitta där och lärt känna folk och så men men, bara två terminer kvar nu ju ;)



Jag läser typ sjukdomslära 3 nu, men mer inriktat på barn. Har psykiatri på sidan om också :( Å HLR ;)

Ska få ett special schema men inget e klart än.



Hoppas du fixar tentan! KRAM

2010-01-18 @ 20:28:55
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Katarina

I "bakertaga".

2010-01-19 @ 16:01:44
Postat av: sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

2010-01-22 @ 14:27:09
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0