Friskis och svettis

är det dags att entra (?)idag! Jag och Susanne ska börja och var hurtiga på allvar!! Idag ska vi på en pass som kallas bas jympa ; ) sen får man la testa allt annat också-yoga, step osv.


Ja ni.....  längtar till den 17 Mars!! Om jag nu får komma iväg då..det är ju tänkt att jag ska tatuera mig då. Har sett på schemat att vi har nåt obligatoriskt runt den dagen och på självaste dagen. Vi ska bli indelade i grupper denna vecka så om jag har riktigt otur hamnar jag i en av dem som är just den dagen. Fyra av nio grupper är den dagen...Har skrivit ett mail och frågat om det av går att fixa men det visste hon inte, och det får jag ju förstå. Men håll tummarna!!!


Fick en del komplimanger för min nya hårfärg idag =) skoj skoj hihi. Ska fortsätta ha det så här ett tag tror jag.
Ser fram emot helgen gör jag också, då vi ska ut. Hoppas det blir skoj, men det blir det säkert.

Fasen, skulle ju ha gått in på SF för och höra om jag kunde byta in mina fribiljetter till biljetter till någon särskild bio, vi är dock inte 100 på vilken vi ska se. Bröllopsfotografen har vi funderat på.

Ha det gött
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Carin

Va, en till tatuering? Jag trodde du var nöjd nu ;-) Vad blir det den här gången?

Jag har fortfarande inte fått till någon, men har en skiss som jag går och funderar på i alla fall.

2010-01-26 @ 20:30:37
Postat av: Katarina

Hallå, hallå. In med en bild på nya håret vetja!!

Sköt om dej.

2010-01-26 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0