Yoga

blidde det inget igår. Tog bussen till Friskis och den blev försenad och jag hade ingen lust att klampa in stressad på en yogapass-där man ska vara lugn och fin =) Det blev uppvärmningsmaskinerna istället. Idag ska vi på ett skivstångspass igen, senast hade jag träningsvärk i bra många dagar...

Jao, idag är det en ytterligare Fredag. Ikväll vet jag inte vad det blir för nåt, men imorgon börjar de femtielva olika deltävlingarna i Melodifestivalen...Tycker att det är kul att se kläderna och höra om det finns någon bra låt, men det är lite drygt med så många tävlingar.

Jag ska nog gå till Friskis idag tror jag, och åka hem med Susanne =) Kan börja gå i tid så behöver jag inte stressa.
Men allvarligt, förkylningen sen Gran Canaria sitter i lite än, heelt otroligt. Nyser, snorar lite och grejer... Det är skit med det svenska folket, som min kära mamma brukar säga ; )

Hoppas ni får en toppen helg!
/Sandra


ps. jag ber om ursäkt för att jag så sällan har bilder, kan bli tråkigt i längden utan de, men jag lyckas inte få in dem om jag t.ex kopierar dem från Google...??

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej, håller med dej, kul med kläderna å låtarna, men sen blir det tjatigt.....

Från en gräsrot till blivande sköterska: Har du kollat Mykoplasma? Ang. långvarig snuva.

Må så gott

2010-02-05 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0