Que sera, sera, what ever will be, will be

ja ni, vad är orsaken till denna rubrik kan ni fråga er?
ja, jag har ingen aning, kom bara på den. Men vet att det är refrängen till en gammal låt haha.


Jo men visst, imorgon då drar vi till Stockholm och jag hoppas på att det inte blir några förseningar. Men med detta snökaos så vore det väl ett mirakel om det inte blev det.

Jag ska steka amerikanska pannkakor till middag men måste vänta tills Rikard kommer hem då vi inte har något socker hemme och det är alldeles för kallt ute... Han ska väl sluta vid halv sju så...

Idag har jag varit hos Susanne och trixat med artiklar...inte kul. Vi kommer nog väldigt säkert få beställa en del artiklar och de vi kollat på kostar 30$ (vet inte om det blir så dyrt dock) så det kommer ju att bli kul att spendera pengar på, men vi lär inte vara de enda som måste göra det.

På Onsdag ska jag göra lkmtenta II igen, mer än så säger jag inte =)

Oh, vad hungrig jag är =(

Ska ni glo på Melodifestivalen imorgon då? ska väl ligga i hotellsängen med lite godis och kolla. OM inte Jenny har tid för nåt skoj =)hon ska också till Stockholm.

Ha det
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0