I'm waiting

på Susanne. Hon ska komma hit och vi ska vara duktiga och göra lite saker till skolan. Hela veckans föreläsningar blev ju inställda pga sjukdom så då fick vi en uppgift istället.

Igår bakade jag bullar =P tyvärr råkade jag  glömma andra lasset i ugnen när jag satt och njöt av det första lasset..så de blev lite brända. Tänkte göra fler idag för det blev inte så många, ska bjuda på dem på fika denna veckan med några kamrater. Ev. ha i lite nutella också (??)

Tänkte testa om jag får upp någhra fler bilder..vi håller tummarna
Här är då lampan vi köpte på IKEA (men som sagt bytt plats på den nu)

Och två till från festen.

Nej Susanne, nu får du komma! ; )

hoppas ni får en fin dag,
/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0