Längtar

Jag längtar så jag tror jag blir tokig till examen! Sitter och tittar på andras examenbilder på facebook =) Härligt!
Men snart är det vår tur!!
Helt otroligt att jag klarade sluttentan också! =D Även de närmaste klarade sig!

Imorgon är det intro inför praktiken, i Kil av alla ställen... Sex veckors praktik och sen!!!! Gaaahhhh. Det är STORT.

En massa snö ser jag att det har kommit igen, ska bara ut och köpa mig en chipspåse lite senare =)
Faster Susanna kanske kommer hit en sväng också.

Igår var vi (jag, Rikard och mamma bl.a) till Dömle herrgård på julbord, det var trevligt.

Hoppas ni haft en fin helg,
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja det är stort, kom ihåg när du började...........

Å nu är du där, så bra jobbat!!!!!!!!

Kram

2010-12-05 @ 20:40:02
Postat av: Daniel

Duktigt

Lycka till med praktiken!!

2010-12-06 @ 21:20:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0