Hormoner

Det är så härligt att vara kvinna ibland...not. Mina hormoner håller på att spela mig ett spratt, ska snart ha lingonveckan. Vi satt i bilen förut på väg för att handla och jag börjar gråta... Rikard blev ju självklart alldeles förskräckt. Jag satt och tänkte på att de tre åren snart är passerade och där står man som nyfärdig sköterska (ni får ursäkta att jag pratar mycket om detta =))
Ska iväg och träffa chefen på 5an imorgon, skriva på papper och sånt =)

Hoppas ni alla haft en fin jul!!
Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Klart att det känns, 3 hårda år är över,på RIKTIGT!!

Pms är ett helsike...........

Lycka till imorrn, M hälsar pöss.

Kramar

2010-12-27 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0