Semester

eller vad man ska kalla det, ledig är jag i alla fall! Gjorde sista dagen på avd i Söndags. Kändes lite sorgligt faktiskt, men jag har skrivit upp mig i vikarielådan så de kan ringa om det behövs så får vi se om jag kan och orkar jobba. Funderar på jul om jag ska kunna jobba nåt då...

Igår sov jag till halv 12 i alla fall =) och så kom Susane hit och vi spelade Super mario party och jag betedde mig som en riktigt dålig förlorare... inte kul haha Vi köpte oss mat på Mache', helt fantastika sallader har de där för er som inte testat det!!!

Idag åt vi sen frukost på Espresso house och sedan kom Susanne och vi gick och kollade på sådana dära MBT skor som ska vara så bra
MBT Kvinnor Sandals Grå Vit blå
www.mbtskor.net
Snygga kanske de inte är men de var sköna att gå i. Ska evt beställa några, hittade en sida det var rea på, de kostar ju en del! Billigare än de jag hittade får vi nog inte tag på.


Ikväll blir det tut-bingo med Susanne och Rikard, då ska vi banne mig vinna! haha vi spelade Bingolotto i Söndags men det blev ju inget...

Och på Fredag drar vi till båten i Stockholm som tar oss till Helsingfors = D

Hoppas det är bra med er all

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0