Bullbak och shopping

http://content.expressen.se/blog/35/89/96/simona/images/bullar.jpg(google)
Idag har jag och Susanne bakat 86 st bullar osm vi sedan delade på, de första blev lite brända men de andra goda =D Tog ett tag dock hehe.
Sedan åkte vi och Rikard till Bergvik och åt lite god mat och sedan fyndade jag lite kläder, eller två plagg rättare sagt. Sedan gick vi in på Skopunkten där Rikard fick sig två par skor och jag ett par med kilklack (love kilklack)


(www.skopunkten.com)


Har varit ledig idag som ni kanske förstod. Jobbar kvällen imorgon och sedan dag på Torsdag. På Fredag är det farmors <3 begravning i Hagfors, och sedan efter det åker vi ner till Malmö, vilket jag ser fram emot!

Jo för tusan, vi plus Susanne och hennes sambo Daniel har bokat en kryssning till Helsingfors den 20 Augusti! sköj!

Hoppas ni har det bra,

Sandra




Kommentarer
Postat av: Katarina

Kul med shopping, å bullarna ser goda ut.

Hoppas ni får det bra på kryssningen.

Ska tänka på dej på fredag, kram

2010-08-03 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0