Nytränad

uhhh... har nyss varit på ett en och en halvtimmes pass med Ki-box. Ki box är en blandning av rak, kraftfull jympa på medelnivå och tuff, rolig box- och kampsportsträning. Allt med positiv attityd och glimten i ögat. Ki box är ett fokuserat och instruktivt pass och träningen präglas av enkla, funktionella, direkta övningar. Vi tränar med handskar och handmitzar. Jobbigt men kul =)
http://www.sthlm.friskissvettis.se/friskismedia/Press/Nya%20tr%C3%A4ningsformer%20h%C3%B6%2008/_d3n0703_web.jpg (bild från google)


Nu glor jag på Desperata och väntar på Cougartown. Ska hinna med en dusch också...
http://1vuxen2barn.files.wordpress.com/2009/11/desperate-housewives-i-eld_25462886.jpg (bild från google)


Har ni haft en bra påsk?tycker att det är skönt att den är över, men det var absolut inga fel på den =)


Jag och Susanne håller på för fullt med uppsatsen. Just nu håller vi på med resultatet, sedan är det diskussionsdelen kvar och en massa korrekturläsning. Har ett analysseminarium nu på Torsdag.


Imorgon ska jag klippa mig, och efter det ska jag skäras lite i. Har ett litet födelsemärke som ska tas bort. Bävar för sprutan... hehe

Nej ni,
nu ska jag fortsätta med mit

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej, skönt att få en klippning.

Aldrig jag tror på att du bävar för sprutan!!

Blir spännande med torsdag.

Hörs!!

2010-04-07 @ 22:34:47
Postat av: Sandra

Va duktig du är som tränar. Sköööönt :)



Å va ni kämpar på med uppsatsen!!!Bra jobbat!!

KRAMAR

2010-04-08 @ 19:46:43
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0