Gourmet middag

nej, inte direkt. Äter faktiskt nudlar med "räk"smak... smakar jag vet inte vad. Vet inte hur länge sen det var jag åt nudlar...blir nog inget mer av det.

Idag har jag fått bli med på en ECT-behandling, dvs. "el-chocks-behandling". Går mycket lugnare till än det man sett på film, naturligtvis. Hur mycket skakningar patienten får beror på individen och hur mycket muskelavslappnande han/hon fått. Mycket ntressant i alla fall.
Det var även min sista dag på psykiatriavd. Imorogn ska jag förbereda mig inför sem på Torsdag och plugga inför tenta, och även göra en kompletering på en uppg. med Susanne. Hade besök av henne idag =) puss puss till Susanne ; )

Vet ni? Rikard och hans fader har tapeserat klart i köket idag!!Har inte berättat att de höll på med det. men ra blev det!!


 ja..så såg det ut förut. Här är det även lite spackel över...

 =)

 Muy bien!

Nu ska jag göra nåt annat

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Carin

Läcker tapet! Grattis! :-)

2009-09-16 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0