Ännu en helg har gått förbi

med racerfart. Imorgon ska jag inte till praktiken utan vi ska till skolan och göra nåt, även på Tisdag, fast endast halvdag. Först på morgonen ska jag och den andra tjejen som är på Klaragården till "Spegeln", tror jag det heter. Dit får människor med psykiska problem/störningar gå och göra olika saker, t. ex bygga en skohylla.

Har haft stor bakhelg denna helg. Hela tre omgångar med cupcakes har jag gjort, mumma mumma
 bl.a dessa

 

Igår fick Rikard ryggskott. Jag tror det är det i alla fall. Han skulle på toa och sätta sig så bara hög det till i ryggen och skrek som bara den. Kunde inte låta bli att skratta när han kom ut och gick som om han hade bajast i byxorna. Men det måste göra väldigt ont. (fniss)

 

Hoppas ni haft en bra helg

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0