The Body Shop

har jag varit i och införskaffat lite smått och gott. Hade slut på min duschkräm så jag köpte en med persikalukt, mm så gott. Det är 30% rabatt på en del varor nu så skynda och fynda =)

Köpte även en deo till darling för att vi firar två år idag <3 och ett litet kort på Lagerhaus.
For Men Maca Root Deodorant Stick (www.thebodyshop.com)
Blev även medlem i deras klubb så jag fick ett litet parfymprov som luktade jätte gott.

Har även bakat en hjärtformad kladdkaka (gjorde en i förrgår också men det blev mer en sockerkaka..) som vi ska avnjuta med vaniljglass när han slutat jobba.


Imorgon kommer pappa oh Monica en sväng, pappa ska få nya glasögon. De måste ju komma och titta på Stina =)
Ska även träffa Helena en sväng, även hon ska se det lilla pyret =)

Hoppas ni haft en bra dag och fortsätter ha det =)
/sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja där ser man, jag köpte youghurt med persikobitar i, smakar jättegott!!

Må så gott

2009-10-05 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0