Stöllt-Torsby

Ja imorgon bär det av till "Stöllt" för att sedan åka in till Torsby city på Måndag och gå på introduktionsdag inför den 6 veckor långa praktiken på sjukhuset. Spännande, spännande. På Söndag kväll ska jag och Susanne sussa hos hennes papa och sedan på Måndag natt ska vi sova i en lägenhet som sjukhuset har, ev med två andra klassakam. också. På Tisdag efter jobbet åker jag hem till Karlstad och sen åker jag tillbaka på Fredag. Då ska jag sova hos moster Pia =). Det var länge sedan jag träffade dem.

Ikväll har Susanne och Daniel varit här och vi tittade på Madhouse, var rätt bra. Innan dess var vi med dem på hockey och Färjestad vann. Skönt att vara hemma nu, ska nog snart gå och lägga mig. Imorgon ska vi till svärpäronen på lunch, och vi ska nog spana in deras nyinköpta spís också hehe.

Rikard kollade på bostadsrätter tidgare idag och det är ingen bra ide' för då längtar jag bara ännu mer till at löpa en lägenhet. Det fanns så måmga fina! =(


Jag längtar tills jag fyller år också, för då kommer Maria hit =) Det var så länge sen jag såg henne. Då ska vi och Helena ha det trevligt =)

Nu blir det kvällen

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: haha, ja :D

2009-10-10 @ 23:08:43
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Katarina

Lycka till på praktiken!!

2009-10-11 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0