Underbart väder..

not.



Ja, jag och Helena hade planer på att jag skulle komma till henne idag i Deje men vi har flyttat fram det. Dels pga att hon känner sig lite dålig och jag känner egentligen att jag inte har tid just denna helg pga allt plugg. Men då har man något att se fram emot =)


Idag överlevde jag ytterligare ett seminarie = ) Det gick faktiskt bättre än förväntat!! På Onsdag är det tenta, sen den 15e är det läkemedelstenta sen den 26 har vi examination och dagen efter det ännu en tenta, och emellan där nån stans har vi ytterligare ett seminarie till, SEN har vi sommarlov!!!!!

Det här med sommarjobb... Ingen aning än om jag lyckas få nåt.... Väntar i alla fall på svar från två olika ställen. Tänk om man istället fick vara ledig hela sommmaren och göra det man ville/behövde och samtidigt få betalt för det!?

Hm...

Nej om man kanske skulle gå och göra nåt vettigt...eller bara lägga sig i soffan ett tag.

Ha en fin kväll
/Sandra



Kommentarer
Postat av: Katarina

Lägg dej i soffan, det är du värd

2009-05-08 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0