Kolugnt

har jag tagit det idag, förutom lite tvätt och en rajd till Hemköp för att köpa lite naturgodis.
Har nästan nyss itiiat klart på "Bride wars" med Anne Hathaway och Kate Hudson

Det var en film i min smak =)

Imorgon är det dags igen för plugg, yihaaa. På Fredag har vi ett seminarium som vi måste vara duktiga på också... vi har ju inte tillräckligt att tänka på...


Nu är det Maj månad också, tiden går så himla fort. Snart är sommaren här och jag hoppas verkligen att den blir fin och låång sommar. Jag vet inte än om jag får nåt sommarjobb... vet inte när de bestämmer sig för att meddela mig. Annars får man leva snålt...

Har ni haft en fin helg då?

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: Tack så mycket! =)

2009-05-03 @ 21:45:45
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0