Jag väntar

God morgon,
ja, Susanne har försovit sig diga. Tyckte jag såg hennes cykel här vid skolan men efter att ha ringt tre ggr och då fick svar hörde jag en nyvaken Sus i luren haha
Bara att vänta lite, tur att hon inte bor så långt bort.


Ja, det närmare sig seminariet också, fy det ska inte bli kul. Tänkte printa ut alla papper igår men då visade det sig att jag köpt fel patron!Grrr, plus tappat bort kvittot så den får jag säkert inte lämna tillbaka........ bajs också.


Imorgon är det en vecka kvar till tentan... Spännande att se hur det går ; )


Min kära vän Maria Maruschka åker till Milano på Torsdag. Gud så kul! Vill också iväg.

Hoppas ni får en fin dag, här regnar det.

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0