Göteborg och Liseberg

Jepp, jepp. den 13 Juni till den 14 Juni ska vi till Götet och på på hotell. Susanne och Daniel ska med också. Så kul att ha något att se framemot!
 
Den senaste gången jag och Rikard var där var vi sugna på att ta såna där kort där man får klä ut sig till ex. prostituerad och hallick från gammla Western, så det ska vi förhoppningsvis göra denna gång = )


Tar mig en liten minipause från läsandet. Imorgon är det sista pluggdagen för min del. Dagen före vill jag ta det lugnt.


Har funderingar på om jag ska ta och baka senare idag, lite bananbröd. Tror inte att jag lcykats hitta enn så bra recept som Aviva använde sig av i USA, det brödet vara underbart gott.



Jag brukar vara inne på rätt många bloggar och läsa när jag inte har mycket att göra. Det gemensamma jag sett om de som ligger på toppen är att antigen är de kändisar, eller så lägger de ut bilder på sig själv halvnakna/nakna, många bloggar om mode och åter mode eller så är det små ungar som ska ha barn. Senast jag var in på Metrobloggen så var det en tre, fyra stycken av bloggarna i toppen som var skrivna av barn som ska ha barn. Inte klokt. Den yngsta var 12......... Vart är världen påväg när det gäller sex? Då lekte jag med dockor och barbies fortfarande....



/Sandra

Kommentarer
Postat av: Suss

Ja de ska bli roligt att komma iväg på nåt.. hoppas på fint väder nu da!! ;) Men herregud!! Det är ju snart tenta.. ett par dar kvar bara.. aahhh ;)

2009-05-10 @ 12:58:57
URL: http://snusan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0