Glömde anmälan

uh, jag har glömt att anmälsa mig til tentan! Ringer runt som en stolle för att höra om det går att efteranmälsa sig..men har inte fått nåt svar än. Det står att om någon som anmält sig, inte kommer kan man få komma in efter 40 min... Susanne och en annan kompis har också glömt att anmälsa sig. Finns det inte tillröckligt med platser så lottas man in Ahhhhh. Omtentan är i Augusti, dagen före eller efter omtentan på den senaste tentan (vet dock inte100 att jag inte klarade den än men risken är STOR) SUCK.


Ska sätta mig ner och plugga,
Ha en fin dag
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja du, tänk på vad din mamma säger: "Tur att......

....fast." Hoppas det löser sej för dej och dom andra.

2009-05-22 @ 11:48:37
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; tackar :D

läget?

2009-05-22 @ 12:03:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0