Examinationen

är avklarad!! Fy va gött. Jag klarade alla tre, pust. Kommit liite närmare sommarlovet!! = D


Imorgon ska jag på intervju för ett sommarjobb också, ni ser, ibland går det bra = D Är på ett äldreboende.
OCH, så ska vi se om jag kommer in på tentan. Vad jag vet är vi alla fall 6st som glömt att anmäla oss... Vi får vänta i 40min på om alla som anmält sig kommer eller ej, sen, om det inte finns platser åt alla så lottas vi in...... Kul.

Jo, imorgon ska jag och Jenny cykla till skolan också, svettigt värre haha.


Nu ska jag gå och vila magen lite
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Carin

Grattis till examinationen!

Lycka till på tentan (hoppas du får göra den nu när du laddat) och lycka till på intervjun!

Det är mycket avgörande grejer så här i skarven mellan vår och sommar. Men det går säkert bra för dig.

Kram.

2009-05-26 @ 18:29:53
Postat av: Katarina

Grattis!! Så gött att du klarade dessa, alla hälsar

2009-05-27 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0