Bitterf***a

är inte tillräckligt frispråkig för att skriva ordet full ut...inte här i alla fall.
Men det känne som om det håller på att gå för långt. Humöret är verkligen i botten, har nog aldrig känt så här. Blir så jäkla förbannad på mig själv. Jag orkar verkligen inte att plugga mera. Jag VET att jag inte är den enda som känner så här, men det bryr jag mig inte om...


Finns det någon som kan säga till mig på skarpen "Nu får du fan skärpa till dig Sandra!! Det är snart sommarlov!"
Kanske ska döpa om bloggen till "Beklagningsbloggen" ; )


Bäst att jag inte skriver mer och förpestar världen ännu mer.

Ha en fin kväll
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Kataruina

2009-05-10 @ 01:30:16
Postat av: Katarina

Kom igen!! Var arg, besviken, men Du kommer igen!!!

Du är ju för fasiken Sandra "The Bohström".

Kom igen , nu för attan!!!!!!!!!!!!!

2009-05-10 @ 01:36:38
Postat av: Maria

Man får faktiskt beklaga sig, det brukar faktiskt göra att man klarar av saker mycket bättre. Men som du skriver, det är snart sommarlov vännen! När du känner att det är för jobbigt, lägg i från dig böckerna en timme eller två och gör nåt annat. Och tänk att det inte är lång tid kvar tills du slipper böckerna... Handlar inte om att du behöver skärpa dig tycker jag... alla blir vi trötta nån gång och det är tillåtet. Men huvudsaken är att du gör det du ska och inte skiter i det. Tänk på allt du redan klarat av. Jag är helt 100% säker på att du klarar av detta. Du klarar allt gumsan! Tänk positivt!

kramar

2009-05-11 @ 12:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0