Turistat färdigt

för den här gången. Vi hade tur med vädret på Lördag, blev finare och finare ju närmar Götet vi kom.
Här kommer bilder från resan;


Ben & Jerry´s var bland det första vi besökte =)

Jag beställde en hot fudge sunday, och den var mäktig. Jag delade den med Rikard...

Grädden kunde de ha skippat.

Det fanns bara liite glass att välja på, me like!
    


Det är rätt långa rulltrappor upp till tornet, där bl. a glassen finns

  Rikard och Susanne


Vi tittade på en 3D film också som var bra, handlade om att vi måste tänka på vad vi gör med vår värld och att det är upp till oss om det ska bli bättre.
Rikard tog ett kort på mig och Susanne också där inne men nu när jag tittade visade de sig att han filmade istället, utan att veta om det haha (liten parantes...)


utsikt från lisebergstornet




   




Lite suddigt men detta var vårt hotell Best Western Tidbloms hotell.
På Lördag var vi riktiga turister och tog en tur med Paddan



     

    

   

Började blaska så ininorden när vi var påväg tillbaka..

   Blöta



Feskekörka




Funderade på vad detta ska föreställa??



Var till doktorn idag och jag fick utskrivet bulkmedel för magen. Sedan ordinerade han även att jag ska gå i rask takt, helst springa, minst 30 min per dag för att hålla igång maggen. Det har varit lite dåligt med motion på sistone. Äta regelbundet är också viktigt att jag gör, så jag får se till att göra det. Ska dit och ta prov för gluten imorgon, bara för att utesluta det (konstigt att de inte gjort det tidigare) och även se om det är någon B-vitamin som saknas.

Pust, måste börja plugga inför tentorna också... kanske inte kommer ha så mycket tid när jag börjar jobba mer.

Nej ni,
nu ska jag gå och läsa
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Carin

Åh vad mysigt ni verkar ha haft det på semstern! Härligt att komma iväg lite grann... Åkte ni många roliga karuseller också?

Bra att mag-utredningen går framåt, hoppas du hittar något som hjälper.

Lycka till med pluggandet!

Kramar.

2009-06-15 @ 15:41:30
Postat av: Josefin

Liseberg var så himla kul,

konstigt att jag inte såg dig bara?! :(

Balder är nog den roligaste tror jag..

Fina bilder iaf.

Puss å kram

2009-06-17 @ 11:07:02
URL: http://joseflin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0