Oj oj

Idag fick vi reda på resultatet av Sjukdomslära och Farmakologi II tentan, det gick inte bra för mig tyvärr, men det visste jag redan innan. De lyckliga 16 av oss 66 som fick godkända ska vara stolta över sig själva! Men vilket resultat, 16 av 66, det är inte klokt!!

Idag har jag varit med Susanne och hennes mamma ut en sväng. Jag köpte mig lite tyll som jag ska sy och ha under en kjol till Lördan. Vi ska på raggar fest i Torsby =) Tänkte klä upp mig som de gjore på 50talet, försöka i alla fall. Har köpt mig en scarf som jag ska ha knuten runt halsen också.

Tänk vilken omvändning ivädret!! Igår rena sommar värmen och idag grått och regnigt. Men det är väl bara att vänja sig vid det.

Idag har jag bestämt att jag ska bjuda mig och Rikard på en sista min resa någon stans v 27! Så den veckan kan jag inte ta några jobb om de nu skulle ringa.. var och skrev på mig på några turer idag men det blev inte många =( hoppas de ringer efter mig.
Det ska i alla fall bli toppen att få komma bort. Vi skaffar naturligtvis någon som kan hjälpa oss med Oliver!

Ha det gött

Imorgon har vi sista seminariet, sen är det SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Renée

Sv: kul :)



nä, då måste det vara något fel på tentan/utbildningen för det där är ju sjukt.

2009-06-02 @ 18:06:53
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja fyy fasen va skönt!! Sommarlov!! Räkfrossa!!

2009-06-02 @ 18:19:52
Postat av: katarina

Hej! Som jag sa tidigare idag, konstig tenta, ngt. måste vara fel!!!!

Du måste fota dej när du skall på Torsbyröj!!

Du glömde skriva att du fixat en tjänst idag, blyga du....

2009-06-02 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0