Juni

månad är här!! Och vädret är helt otroligt!! Så skönt så skönt.

Hoppas hoppas vi kommer iväg till Skåne i sommar nu, men jag tycker inte att det vore några större problem med det. Ska ringa till henne som jag var på "intervju" med om jag får dessa veckorna hon ev. trodde jag skulle få. Hoppas, hoppas!! Annars blir det strödagar, men jag är glad att jag får nåt!

Vilken dag som helst nu, senaste Onsdag, får vi resultatet på den senaste tenatn jag gjorde. Den som jag inte tycket gick nå bra.. men hoppas ändå att jag har fel!!!! Annnars blir det två, eller tom tre tentor i Augusti. Tänkte jag ska göra läkemedelstenta II också = D Sen är det ju den jag inte fick komma in på som går som omtenta.

Nu ska jag göra mig iordning för att bege mig ut

/Sandra

Ha en fin dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0