Hungrig

som få är jag. Måste vänta tills vaktmästaren Pär är klar ute i köket... men det är han nog snart.
Här har ni resultatet av mina cupcakes igår =)

   

Imorgon ska jag iväg och jobba mellan 16-21 och sen direkt drar jag till Jenny, som bor alldeles i närheten, för att träffa henne och några brudar till från klassen. Tar med mig några cupckakes!

Chefen på äldreboendet som jag är på, ringde förut och sa att det fanns några veckor lediga i sommar som jag kunde få ta!! Halleluja. Tror det var från v28 eller 28 till 33-33. Får höra mer imorgon. Typiskt Jenny ; )


Nej, nu måste jag få mat snart

/Sandra


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja fasen, men iofs så vore det väldigt skönt att få jobba tillsammans ;)

2009-06-11 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0