Hemma igen

efter ha varit i Hagfors. Mamm fyller 55!
Först svängde vi av till Björkliden med en grej och jag sa hej till Mats.
Sen hämtade vi farmor som skulle med till pappa och Monica. Där blev det lite smörgåsar först och sedan fika ute i det fina vädret =)

     

Sen begav vi oss till mamma. Hjälpte till att laga lite mat och städa. Hon fick lite handdukar. Ska även göra en scrapbook till henne med gamla kort från hennes barndom, och ev. några kort på mig när jag var lite.

Nu ska jag vila,

/Sandra
PS. Om en vecka är vi i Turkiet =)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tyvärr, det kommer att regna där, vara drivis å snålblåst!!!

Här hemma däremot::: Vackert väder, jag är INTE avundsjuk, kram till er bägge......

2009-06-25 @ 21:27:59
Postat av: Alexandra

Va gullig du är :) det känns lite ledsamt att lämna klassen också, vi har ju ändå gått tillsammans i ett och ett halvt år. Tur att det finns bloggar så man fortfarande kan hålla koll på er. ;)



Åh va härligt med Turkiet, hoppas ni får en skön semester! Kram!

2009-06-26 @ 10:57:42
URL: http://crazicattladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0