Fin första sommarlovsdag..

nä, inte direkt. Blåser som f*n ute.
Var till Klaratappen förut för att ta lite blodprover och se om mitt HB stigit så jag kan börja lämna blod och plasma igen.

Ska ringa doktorn igen angående min magge. Tycker besvären håller i sig längre nu och jag är ömmare i magen. Orkar och vågar inte äta som jag ska heller pga rädsla för att bli svullen och öm. Väger 54.3 nu och vill inte gå ner mer ivikt. Stör även mitt sociala liv, om jag är ute och äter t.ex så sätter det ofta igång, men kan sätta igång bara så där också. BLÄ!

Hoppas ni får en fin dag!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: ja, det lutar åt en sådan :)

2009-06-04 @ 11:42:04
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0