Tjing tjing

ännu en arbetsdag avklara, ledig imorgon!!
Trodde aldrig att jag skulle komma hem idag, dels var jag helt slut i kroppen och dels hade jag aldeles för mycket kläder på mig (var lite kyligare i morse). Vill hem snabbt också för att de så att Stina hade överlevt den långa dagen med Oliver =) och det hade hon ju naturligtvis hehe.

Sen strax efter jag kommit hem kom Jenny och Susanne och hälsade på, vilket var mycket trevligt!Jenny fick sig en bit av mina kärleksmums ; ) (finns faktiskt kvar än!)



Har funderat länge på om jag ska tatuera mig igen. Jag har en, eller egentligen flera.., på vänstra skulderbladet som föreställer två kattassavtryck (för er som inte vet det) som jag inte är så nöjd med, är väl egentligen inge större fel men..Skulle vilja göra nåt lite större med färg, men vi får se hur det blir. Måste spara pengar i sådan fall också =)


Solen skiner vilket jag tycker är mycket trevligt, särskilt glad för dem som fortfarande har semester! Gött för er!

Ikväll ska jag börja läsa på den trdeje boken av hon Stephanie Meyer =) Det går som på räls.


Nu ska jag spela lite Sims 3, köpte det häromdan hehe. Är lite komplicerat för mig just nu haha

/Sandra



Kommentarer
Postat av: Katarina

Du som inte skulle tatuera dej igen!!!

Tjing, tjing

2009-07-28 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0