Hej svejs i lingonskogen

Hur står det till?
med mig är det bra, håller på att baka kärleksmums =) blev bara sugen på att baka nåt.

Imorgon är det dags för jobb igen, börjar tre och slutar åtta tror jag. Är inte tidiga morgon i alla fall.

Har tagit ytterligare några bilder på vår nya stjärna i familjen =)

  =)    <3   

Våra fina katter!

Vi planerar att åka till Ullared nästa mån, svärpäronen ska med. De vill övernatt någon stans men det har inte jag någon lust med, speciellt inte nu när vi nyss fått Stina. Har aldrig varit där men har hört att det ska vara full rulle.

Nu ska jag gå och titta till bakvärket

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Härligt att se dem äta tillsammans!!!!!!!!

2009-07-27 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0