Nu är julen över och snart är det dags för nyår!

Det går så fort så fort. Vi åkte till Hagfors på julafton och åt mat hos mamma. Sedan begav jag och Rikard oss till pappa och Monica där även hennes barn och barnbarn var. Bytte julklappar och åt efterrätt, det var trevligt!
Sedan sov jag över hos mamma för att jag skulle ut på Jonte på juldan, men det kunde jag likagärna ha struntat i faktiskt. Absolut inget fel på sällskapet (!!)men det var som det brukar vara...
Åkte hem på annandagen med faster och farmor.

Snart är det dags att tra sin kos mot varmare breddgrader (har dock inte kollat vädret på länge..) Pengarna är växlade och klara. Tvättar  idag så att vi har rena kläder med oss =)

I julklapp fick jag pengar, en skål som matchar en blomvas jag redan har, fundation-puder från Dermanord
som verkligen var jätte bra! Köpt på Ekolea/Sofimar här i stan. Finns på båda ställena.

Idag sov jag till 13.00, skulle nog kunnat dra på det ännu längre...
Ska hoppa in i duschen snart.

Igår var vi på bio med Marina och Patrick och såg Avatar. Den var helt fantastisk! 2h och 40 min lång men det gick bra. Det är en väldigt viktig bakgrund till filmen- att människan mer eller mindre förstör jorden och dess boende. Se den!! http://www.avatarmovie.com/index.html

Hoppas ni haft en underbar jul
/sandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som du haft en bra jul! :) Hoppas ni får en trevlig resa! Kram och gott nytt år!

2009-12-28 @ 10:26:39
URL: http://alexandraibarcelona.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej, förstår vad du menar med att det är som det brukar vara. Må så gott på resan.

Skickade sms till dej idag-- ett svar till dej.

Kramar, Gott Nytt År!!!!!!

2009-12-28 @ 22:48:49
Postat av: Sandra

Hej tjejen! När börjar du på avdelningen igen? Kram

2009-12-29 @ 11:32:42
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen!

När är du hemma igen då...??



kram

Postat av: Sandra

Hej tjejen!

Hur har du haft det?



Hoppas du får vara på slussen imorgon!

Jag har varken vart där eller gått med Ann-Kristin, vi har jobbat om varandra... Går sista dagen på tisdag, när slutar du? KRAM

2010-01-06 @ 21:10:24
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0