Sunnemo och Hagfors imorgon

blir det som sagt. Träffa underbara Maria och sedan kommer Monica och hämtar mig så ska vi åka och hämta presenten till pappa. Sen hämtar vi upp farmor och så blir det väl nåt gott. Sen ska jag hinna med att träffa lite kärt folk, och så mamma så klart. Dock ska vi till henne på Lördag också när Rikard kommit.

Har nästan nyss varit ut med Oliver och passade på att ta lite bilder







Ikväll blir det hemmagjor tonfisk baugett a la´Mats och Katta. Det var riktigt länge sen jag åt den. Sist jag åt den fick jag magsjukan (inte pga av kleten) och då blev det att jag inte ville ha det på ett tag men nu så =)

Susanne var hit idag och vi försökte plugga lite, Jenny blev dålig i magen =(
Sen fick vi besök av Sandra och Hanna. Söta Sandra hade med sig en bakelse =) hon är för go.

SNART är det dags för skolan igen, lite nervöst måste jag säga. Vi har ca en vecka i skolan sen är det dags för praktik, min första är på en psykiatri avd., i tre veckor.

Nä ni,
hoppas allt är bra med er
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Diza

Svar: Åh, tack så mycket :)

2009-08-13 @ 16:53:40
URL: http://dizaskold.blogg.se/
Postat av: Katarina

Fina bilder, må så gott nu under tiden du är här uppe!!!

2009-08-13 @ 21:22:25
Postat av: emma

hej vilken intressant blogg du hade:)

2009-08-19 @ 22:38:41
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0